قـاب شیشـه ای

قـاب شیشـه ای

تو رفتی بعد تو حالم...
یه حالی مثل ِ مُردن بود ...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۱۴
    ١٧٦
طبقه بندی موضوعی

105

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ب.ظ

اشتباه ازمن بود
که یواشکی دوستت داشتم.
که نگفتم دوستت دارم
که شرم داشتم
که ترسیدم
اشتباه از من بود
که یواشکی دوستت داشتم.
گفتم مبادا بد فکر کنی
بگویی چه رویی، چه پررویی!
اصلن هیچ نگویی وُ
چپ نگاه کنی
اشتباه ازمن بود
که یواشکی دوستت داشتم.
که رفتنت را می‌دیدم وُ کیف می‌کردم وُ می‌ماندم
زنگ بخورد، برگردی
خر کیف شوم
اشتباه ازمن بود
که یواشکی دوستت داشتم.
از من بود که بزرگ نشدم وُ
ندیدم بزرگ شدی
دیدم رفتی
دیدم نیامدی
اشتباه از من بود؛
که هنوز در اشتباهَ‌م
تو برمی‌گردی!
" افشین صالحی "



:(

  • ۹۳/۰۱/۲۱
  • Lily ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی