قـاب شیشـه ای

قـاب شیشـه ای

تو رفتی بعد تو حالم...
یه حالی مثل ِ مُردن بود ...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۱۴
    ١٧٦
طبقه بندی موضوعی

168

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

هیچ وقت نمیکردم با اون همه شوق و ذوق به اینجا برسم!

که مجبور باشم فراموشت کنم!

که الان تو این برزخ دست و پا بزنم!

که نمیتونم ازت دست بکشم و باید بکشم!

نمیتونم دل بکنم و باید بکنم!

چقدر دلم سنگینه

چقدر نفسم سنگینه

نفسم بالا نمیاد خدا

چقدر دلم براش از الان تنگ میشه ...

دلم برای خودم میسوزه

خدا میدونی چقدر حرف تو دلم هست

چقدر از این دنیا شاکیم

چقدر خواستم و نشد ...

چقدر خواستم و به اسم یکی دیگه شد ..

منو نجات بده از این برزخ!

یا باشه ..

یا نباشه ...

نجاتم بده ...


  • ۹۳/۰۷/۱۸
  • Lily ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی