قـاب شیشـه ای

قـاب شیشـه ای

تو رفتی بعد تو حالم...
یه حالی مثل ِ مُردن بود ...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۱۴
    ١٧٦
طبقه بندی موضوعی

016

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۲۸ ب.ظ

http://pic.beeptunes.com/00900158011.jpg/r/240x240

به اندازه صدای ِ لهراسبی جان از صدای ِ هیچ خواننده ای خوشم نمیاد!

البته احسان خواجه امیری جان یه چیز دیگر میباشند :D
همچنین علی پهلوان جانمان:D
و اینکه سالار عقیلی و ... :D

کلا هستند خیلی هایی که جان هستن:D ولی خب فعلا امروز تو جو  ِعلی لهراسبی جان هستیم که امروز آلبومش منتشر شده :)

دانلود نکنین آقا! ماهم از نت خریدیم:) برین از بیپ تونز بخریدش هم با تخفیف هم اینکه از خواننده حمایت کنید :)


تازه میتونید یه پیش نمایش هم از آهنگها داشته باشید :)) چی گفتم:)) پیش نمایش:)) پیش صدا:D خوشتون اومد بخریدش :)

دانلود + خرید


عاشق ِترک ِ اولش شدم :(


پر ِ بغضم ابر ِ بهاره، بسه نمیخوام دیگه بباره

نمیخوام این نم نم ِ بارون خاطره هاشو یادم بیاره

نمیخوام دیگه بباره :(

دیگه اشکام دست ِ خودم نیست، جا دیگه واسه غصه و غم نیست

آخه بعد از اینهمه مدت هیشکی بجز اون تو دلم نیست :(

تو دلم جا واسه غم نیست!


... 



تازه من اعتراض دارم :( اینجا چرا نمیشه آهنگ گذاشت :| حتما باید هفت تومن تو خرج بیوفتم؟:|

  • ۹۲/۱۲/۱۸
  • Lily ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی