قـاب شیشـه ای

قـاب شیشـه ای

تو رفتی بعد تو حالم...
یه حالی مثل ِ مُردن بود ...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۱۴
    ١٧٦
طبقه بندی موضوعی

043

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

من خیلی کم فیلم ها و سریالهای اونور آبی و اجنبیانه میبینم :D ولی علاقه خاصی به این سریال دارم!

"روزی روزگاری" یا once upon a time

داستانی در مورد داستانهای ِ قدیمی سفید برفی، شنل قرمزی و .. هر چیزی که به ذهنتون برسه که توسط ملکه (نامادری سفیدبرفی) طلسم شدن و توی ِ دهکده کوچیکی در این زمان ِ ما زندگی می کنن و دختری که میتونه طلسم رو بشکنه، و اینا رو به جنگلشون برسونه! ولی .. داستانهایِ مختلفی داره که منی که کمتر سریالی خوشم میاد ازش خوشم اومده :D سه فصل اومده و هر هفته یه قسمت میاد. که تا بیاد عمر ِ ما تموم میشه :)) 

بعد از لاست که آخرین سریال بود دیدم البته به زبان اصلی .. این دومین سریاله :)) وگرنه دوبله ها علاقه خاصی به دوران کهن داشتم :)

کلا از این جور سریالا و فیلمای ِتخیل انگیز دوست دارم :)) حالا فیلمایی هم که دیدم رو معرفی میکنم بعدا :)


http://up.behtarin.com/uploads/fbdd97162f1.jpg

  • ۹۲/۱۲/۲۷
  • Lily ..

نظرات  (۲)

عکسش یه ذره ناجوره!

عوضش کنید!

پاسخ:
عکس سریاله دیگه :)
عکس بهتر پیدا نکردم

بیشتر بگردین!

ممنون!

:-)

پاسخ:
گوگل همراهی کردم حتما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی