قـاب شیشـه ای

قـاب شیشـه ای

تو رفتی بعد تو حالم...
یه حالی مثل ِ مُردن بود ...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۱۴
    ١٧٦
طبقه بندی موضوعی

099

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ق.ظ

الان کاش این کته ی ِ رو گاز زود دم میکشید و من نوش ِ جان میکردم :|

دارم از گشنگی هلاک میشم

تا ده و نیم کلاس داشتم ... باز ساعت دو کلاس دارم. اومدم خونه :|

خوابم میاد :|

5ساعت بیشتر نخوابیدم :|


من به جایِ رئیس دانشگاه بودم. همه کلاسارو میذاشتم برای ِ عصر :| توف تو روحِِ کلاس ِ ساعت ِ هشت! اونم طراحی الگوریتم :| 


بفرمایین پفک :)

  • ۹۳/۰۱/۱۹
  • Lily ..

نظرات  (۲)

موافقم...تف تو روح کلاس ساعت 8 شب البته... صب خوبه.....
ما که سر کلاس خواب بودیم...ادامه ی خوابای دیشبو می دیدیم..والا...:))
پاسخ:
آخه ساعت هشت شب کلاس میشه؟:|

ما رژیم داریم!
پاسخ:
آخی :)) هیکل بادی بیلدینگ میخواین ؟ :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی