قـاب شیشـه ای

قـاب شیشـه ای

تو رفتی بعد تو حالم...
یه حالی مثل ِ مُردن بود ...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۱۴
    ١٧٦
طبقه بندی موضوعی

170

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۵ ب.ظ

آقا جان . هر روز صبح که از خواب پا میشم . صفحه سایت رو باز میکنم و رو روضه منوره کلیک میکنم و از دور زیارت میخونم.. تو که صدای ِ مارو از دور هم میشنوی؟ اقا امیدم به شماست.. امیدم به شماست که دلم نشکنه ... که باز تنها نمونم ... هر روز دلم از غصه میترکه .. ولی تا اسم شمارو میارم آقا یه جور خاصی آروم میشم ... آقا دلم خوشه به بخشش شما . به توجه شما .. آقا گوشه چشمی نگاه کنید ... آقا کی جز شما رو داریم ما ... آقا کی جز شما رو داریم برای ِ دل غم دیده مون ... میدونی چقدر دلم تنهاست... میدونی چقدر  آرامش داشتم ... آرامشی که با کمک خودتون به دست آوره بودم ... کمک کنید آقا .. که این آرامش رو دوباره از دست ندم .. دلم خوشه به شما آقا ... دلم خوشه که صدامو میشنوید و جواب میدید. ... دلم خوشه قسمتون دادم به مادرتون فاطمه و هیچ وقت این قسم بی جواب نمیمونه .. آقا به دادم برسید ..

  • ۹۳/۰۷/۲۲
  • Lily ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی