قـاب شیشـه ای

قـاب شیشـه ای

تو رفتی بعد تو حالم...
یه حالی مثل ِ مُردن بود ...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۱۴
    ١٧٦
طبقه بندی موضوعی

175

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ق.ظ

عمق فاجعه اینجاست . بگه هست باهات .. بگه میمونه تا وقتی عادت کنی و ... وقتی تو آپ پیام میدی ببینی آنلاین میشه و ... میخونه ... و چشمت .. به گوشی خشک بشه که یه اس ام اس ... یه پی ام ...

هر اس ام اسی میاد شیرجه بری رو گوشی .. ولی با دیدن اسم یکی دیگه .. اشک تو چشات پر بشه ...
سه ساعت پشت هم گریه کنی و ...

داره قلبم میترکه خدا ...

لیست گوشیمو هی بالا پایین میکنم ولی هیشکی رو پیدا نمی کنم حرف بزنم ... راحت باهاش حرف بزنم ...

سرش گرمه ... کاش می فهمیدم چقدر خوشحاله ... میفهمم ... اون خوشحاله و من اینجا هر دقیقه م به گریه میگذره ...

با هر کلمه ای که مینویسم ... اشکام پشت هم میریزن ....

خدایا ... من جواب این اشکا رو تو قیامت قراره از کی بگیرم؟

کی جواب این اشکام رو میده؟

کی جواب ِ دل شکسته م رو میده؟

خدایا ...

کی قراره من به آرامش برسم؟

که اینقدر حسرت نخورم؟

که ایننقدر نگم خوشبحال اون .... کاش من به جاش بودم؟

کی قراره خدایا؟

کی قراره؟

هزارتا حرف تو دلم هست ...

هزارتا حرف نگفته ..

به کی قراره بزنم این حرفا رو خدایا؟

صدامو میشنوی خدا؟

هان؟ میشنوی؟


  • ۹۳/۰۷/۲۶
  • Lily ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی