قـاب شیشـه ای

قـاب شیشـه ای

تو رفتی بعد تو حالم...
یه حالی مثل ِ مُردن بود ...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۱۴
    ١٧٦
طبقه بندی موضوعی

017

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۴۷ ب.ظ

- استاد هفته دیگه هم میایم؟!

همه سرها چرخید به سمت ِ پسر ِ مربوطه خود شیرین :|

یه چشم غره ای بهش رفتیم و سرش رو انداخت پایین!

استاد: آره بیاین!

ما: o_0
دوباره یه چشم غره به پسره ی ِخود شیرین x_x

من به بغل دستیم: مریم نظرت چیه بیرون کیفمونو بکوبیم تو سرش؟!

مریم: نظر مثبتم مثبته!

استاد: خوب بابا نقشه قتلش رو نکشید نیاید :))


همین که من گفتم این سه تا کلاس هم بیشتر از 5 نفر نشه من از فردا نمیام:| کلاس بعدی شد 15 نفر:| با خاک یکی شدم!


+ کسی نمیدونه با این پسرای ِ خودشیرین چه میشه کرد؟!

+ استاد مربوطه نامزد کرده :)) از دستمون پرید :))))

  • ۹۲/۱۲/۱۸
  • Lily ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی