قـاب شیشـه ای

قـاب شیشـه ای

تو رفتی بعد تو حالم...
یه حالی مثل ِ مُردن بود ...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۱۴
    ١٧٦
طبقه بندی موضوعی

028

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۳۴ ب.ظ


+ عرضم به حضور انورتون در پی پست ِ 1043 حاج آقا یه سری چیزا اومد به فکرم :))

آقا من همیشه از گوشت بدم می اومده! یعنی بدم نمیادا، بوی ِ گوشت ِخام و پخته رو اصلا نمیتونم تحمل کنم! چه برسه طعم و ... خوردنش :| حالا کلا همه لوازم یدکی گوسفند رو. چه کله پاچه باشه، چه جیگر باشه! عرضم به حضور من گوشت ِ مرغ رو هم به زور میخورم اونم در حد ِ یه تیکه کوچولو، ولی تا دلت بخواد به ماهی علاقه دارم اونم فقط خوردنش نه پاک کردنش :)) بعد هرکی هم به من میرسه میگه ایشالا یه شوهری گیرت بیاد که قصابی داشته باشه :| و من میگم مگه من ... سرم رو گاز گرفته که به قصاب جواب مثبت بدم :|

همیشه فکر میکنم اگه آبگوشت دوست داره میتونه بره خونه مامانش بخوره :)) اگه کباب دوست داره میتونیم بریم ایشون کباب بخورن من جوجه :)) ولی شب رو کنار ِ من نباید بخوابه بوش رو نمیتونم تحمل کنم :| گوشت و مرغ و ماهی رو هم خودش باید پاک کنه !اینا که کار ِ زن نیست :)) والا به خدا :D

+ پریروز شرط کردم من اگه شوهرم تو کارای ِ خونه تکونی آخر ِ سال کمکم نکنه فرداش رسما میرم طلاق میگیرم :| والا به خدا خیلی کارا ، کار ِ زن نیست ،مثل  ِبالای ِ دیوار رو تمیز کردن، من که رفتم بالای ِ چهار پایه سه چهار بار نزدیک بود بیوفتم دست و پام بشکنه :| یکی میگه بلند پروازی:| گفتم بلند پرواز نیستم، آدم باید اینقدر شعور داشته باشه بفهمه این کارا، کار ِ زن نیست و باید یه کمکی برسونه:| نه مثل ِ خیلیا که بیان و برن غر غر هم کنن و دست به سیاه و سفید نزنن که چی، اینا همه وظیفه زنه!
 اصلا هم وظیفه نیست، زن اگه کاری میکنه، از لطف  ِخودشه، وگرنه کلفت نیست :|

+ دیرو زدوستم عکسی داشت که روش نوشته بود، گفت بیا اینو روتوش کن نوشته ش رو پاک کن. پاک کردم و دادم بهش ، گفته خدا یه شوهر  خوشگل نصیبت کنه :)) به یکی هم یه کادو یِ مجازی دادم گفت خدا یه شوهر موقر خوشگل خوشتیپ نصیبت کنه :))

گفتم مرسی من شوهر ِ خیلی خوشگل نمیخوام :D شوهر خوشگل برا مردمه :| چه کاریه هرکی از کنارمون گذشته یه فحشی بده که کوفتت بشه و تو گلوت گیر کنه و ... :| والا به خدا :|

  • ۹۲/۱۲/۲۳
  • Lily ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی