قـاب شیشـه ای

قـاب شیشـه ای

تو رفتی بعد تو حالم...
یه حالی مثل ِ مُردن بود ...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۱۴
    ١٧٦
طبقه بندی موضوعی

033

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۰۹ ب.ظ

http://www.cinemaema.com/transferdata/images/8852/pgimg_image1_26_8852.jpg

بعد از مدتها گفتم بشینم و یک فیلم ایرانی ببینم !البته دروغ نباشه یکی دو ماه پیش من مادر هستم و هیس دخترها فریاد نمیزنند رو دیدم:) ولی امروز این فیلم رو یه جور خاص دیگه ای دوست داشتم

" بشارت به یک شهروند هزاره سوم "

گذشته از مسائل شیطان پرستی و لوسیفر  و هر چیز دیگه ای که بهش علاقه دارم در مورد دونستنش و اینا .. بیشتر از همه بازی ِ هنگامه قاضیانی رو دوست داشتم! شاید همه این دوست داشتن ها از علاقه به شخصیت خودش نشات بگیره، ولی فیلم به طور خاصی به دلم نشست.. چه عاشقانه هاش ... و چه کدبانوگری هاش که همیشه دوست داشتم یه زن خانه دار همچینی باشم. پر از عشق و علاقه به همسر و یه زندگی ِ اروم و دوست داشتنی. و از همه مهمتر یه شخصیت آروم ... اگرچه شوهرش کمی ... بی احساس بود ، ولی اینهم از افسردگیش ناشی میشد !دوست داشتم فیلمش رو.. یه جورایی توصیه میکنم ... ولی تنها ایرادش این بود که آخرش دیگه زیادی باز بود و من نفهمیدم چی شد!

  • ۹۲/۱۲/۲۴
  • Lily ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی