قـاب شیشـه ای

قـاب شیشـه ای

تو رفتی بعد تو حالم...
یه حالی مثل ِ مُردن بود ...

پیام های کوتاه
  • ۲۶ مهر ۹۳ , ۱۰:۱۴
    ١٧٦
طبقه بندی موضوعی

063

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ق.ظ
بحث در مورد فیلم های سانسوری پخش شده از ص....دا و سی...ما هست که میگم به من تو چه!‌بعد یه سری دلیل و منطق
آخرشم میگم از این بحثا خوشم نمیاد پس واردش نمیشم :))
برگشته میگه خوشم میاد اصلا وارد سی...است نمیشی
گفتم تو الان به من تیکه انداختی؟:))
شکلک ترس گذاشته :))
گفتم آیا صلاحه به یک عاشق دل شکسته تیکه انداختن؟:( داریم؟ اصلا داریم آخه؟:(
میگه من الان روحم شدید نادمه! به عبارت غلط خوردن افتادم :)) شکست عشقی هم نخوردیم مردم رو به غلط خوردن بندازیم :)))


تو دلم گفتم برو خداتو شکر کن نخوردی:| عوض خوردن جون ِ‌ادم،‌روح ِ‌ادم رو میخوره!
  • ۹۳/۰۱/۰۵
  • Lily ..

نظرات  (۲)

اینطوریام نیستا
میرزا 5 نقطه راست میگه :)
دیگه اونطوریام نیست
وارد شدن خوبه ، حداقل سر درمیاری کجا بهت دارن دروغ میگن کجا راست ...
پاسخ:
به اون عذاب بعدش نمی ارزه! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی